Loading

Wednesday 14 September 2011

Apple: iPhone 5 ini akan keluar pada 15 oktober

Pelancaran iPhone 5 telah dijadualkan pada 15 Oktober dan bukan pertengahan September seperti yang telah disebut sebelum ini. Stéphane Richard, Pengurus besar Orange “If I believe what we heard, the iPhone will be released Oct. 15,”:; " daripada apa yang kami ketahui, iPhone akan dikeluarkan pada 15 Okt."


Ianya tersesar seperti kajian pakar-pakar iPhone pada bulan lalu. Walaupun sumber terbaru ini tidak jelas, namun desas-desus ini adalah disebabkan oleh percubaan Apple untuk memperbetulkan beberapa spekulasi sebelum ini termasuk ciri-cirinya dalam masa sekarang ini.... Semuanya kembali jadi misteri....




Menurut beberapa sumber, AT&T telah membatalkan percutian semua pekerjanya selama 2 minggu. Namun, ianya tidaklah seperti yang dijangkakan oleh kebanyakkan pihak. Ia bukanlah sebagai persediaan Iphone yang bakal dikeluarkan.


Sehingga kini tiada ciri-ciri peranti yang dapat dibuat bagi iPhone 5 ini. Namun, iPhone 5 akan menggunakan pemprosesan A5 lebih cepat seperti yang digunakan pada iPad 2, mod berkembar Qualcomm GSM / jalur asas CDMA dan resolusi 8 megapiksel yang lebih tinggi pada kamera belakang.


Nantikan saja kemunculannya.... Apple menjadikan iPhone 5 lebih menyeramkan...

1 comment: