Loading

Tuesday 26 July 2011

BVLGARI ALL BLACK ENDURER CHRONOGRAPH

Bvlgari bekerjasama dengan pasukan ragbi kebangsaan New Zealand, Mighty All Black. Jenama mewah Itali itu mendedahknya satu jam tangan All Blacks baru, Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition barunya di Baselworld .

NZRU CEO Steve Tew berkata: “Kami sangat gembira dengan Bulgari telah sebagai satu rakan kongsi rasmi kami. Mereka ialah satu syarikat global dan satu daripada jenama mewah utama dunia , All Blacks dan Bulgari memegang nilai yang sama – prestasi kemuncak, kecemerlangan dan inovasi. Kami memandang ke hadapan untuk bekerja dengan syarikat itu atas tahun-tahun mendatang.”





"Tentang jam tangan Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition baru ini, memastikan kecemerlangan teknikal. Ia berada dalam liganya sendiri, analog sempurna bagi kecanggihan All Blacks segenap bidang. Ia menampilkan satu rekaan tatu bahasa Maori unik mempolakan dail, direka bentuk oleh Ngati Toa pereka Tana Salzman, yang direka bentuk dalam antrasit kilauan tinggi. Indeks mengangkat dail disaluti dengan hitam Superluminova® bagi
memastikan satu bacaan sempurna, hari atau malam. Selaras dengan salasilahnya sebagai satu contoh baik bagi Switzerland horlogerie, Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition baru menampilkan satu mekanikal dengan mengeluarkan pergerakan dengan automatik belitan, kaliber DR1306 bertabur dengan perlage, Côtes de Genève dan penyerongan penyelesaian. Jam tangan membuat penggunaan paparan Large Date dipatenkan dan fungsi Chronosprint. Sebagai tambahan, ia menampilkan rizab kuasa 45 jam, 28'800 Vph (4Hz), 27 permata, satu diameter 25.60mm dan ketebalan 6.10mm. Selaras dengan sukan impak tinggi yang menghidupkan edisi khas ini, jam tangan ini dibina supaya dapat membuat persembahan dalam mana-mana persekitaran. Mengadukkan ketahanan dengan keanggunan, peti keluli 56mm, tahan air kepada 100m (10ATM), mempunyai satu rawatan Diamond Like Carbon hitam dan separuh kes belakang berasap telus dengan “All Blacks®” logo. Mahkota dan butang tekan menyifatkan satu rawatan hitam. Gelang menggabungkan utiliti tidak rata dengan kehalusan. Getah hitamnya dilengkapi dengan sisipan keluli dan gancu ardillon, kedua-dua menyudahi hitam rawatan Diamond Like Carbon. Seperti All Blacks, The Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition baru mengukuhkan gayanya dengan unsur-unsur menarik bahan." 

No comments:

Post a Comment